dilluns, 1 de febrer del 2010

Es dóna per bo

Ràsters 2 Las Tropas 2
(Daniel Chigrinsky i Albert)

Si és ben cert que el partit prometia moltes coses, com ser quasi matemàticament equip de divisió d'honor, o com reaccionava l'equip davant el darrer empat ple de coratge. Però el partit que van disputar els Rasters contra els militaritzats es pot resumir en una paraula: desordenat.

El partit va començar com sempre, amb un gol en contra als primers minuts, com si als jamaicans anéssin de sobrats i deixant peixet al contrari. Però el dijous passat l'equip estava molt desendreçat, la multitud de canvis anava en contra, no se sabia si jugar un 2-3-1 o un 3-3, davant de l'acumulació de tropes d'assalt que acumulaven els contari.

Tot i així, en l'única jugada mig trenada de tot el partit es va empatar i donar una mica de serenor al desori i arribar al descans amb la feina mig feta.

A la represa la cosa no va canviar, el desordre continuava, no es xutava entre pals i no es combinava res. El "batiburrull" semblava esvair-se quan l'Albert pujava el segon al marcador i amb la sensació de ser superior als contraris, en la teoria, es pensava en la victòria.

Les Tropes van empatar en una de les tantes ocasions que van disposar, tot i que justament ho van fer a passada de canya del Xavier.

Resultat que es dona per bo, per les ocasions i joc d'un i altre equip. L'equip continua lider una setmana més,...es conformaran amb l'ascens o encara somnien amb l'ofrena...

Anava a fer un incís de l'arbitre, però despreciaria la feina que fan a la residència de la tercera edat que hi ha al costat de la Meiland, i la seva humil aportació a l'estament arbitral

Declaracions:
Xavier: -Demaneu patates, que el Pere sempre en vol
Pep: -Crec que si ho perdem tot, encara pujaríem...
Lluís:-Potser si,però jo no em vull perdre l'ofrena a la Moreneta

1x1
  • Pep: Buffon
  • Josep: Fent amics
  • Albert: Golejador
  • Daniel: També
  • Lluís: Mut
  • Pere: Interceptador
  • Rutxi: Sense sortida
  • Victor: Sense entrada
  • Xavier: Canya
  • Edu: Mitjana

5 comentaris:

Xavier ha dit...

Copio i enganxo el què vaig posar a la prèvia del partit ... "no hase falta desir nada más!"

"trankils nois que jo vinc! jajajaja
A veure si també sona la flauta!"

Espero tenir més sort al proper.

Redactor en cap ha dit...

Jo també enganxaré més tard l'1x1

Pere ha dit...

M'agradat això d'Interceptador...

Vicmonty ha dit...

Una molt bona cronica, a petits tastets.... Entrades en tinc i moltes!

Xavier ha dit...

Ara m'he fixat en l'escut de la caricatura, Pep! jajaja