dilluns, 21 de setembre del 2009

Un derbi diferent


Dimarts, 22 de Setembre

21:30h BlogTv

Rasters Vs LKG


Demà jugarem el tercer partit eliminatori de copa contra un vell conegut... LKG un equip que possiblement si no hi ha canvis d’última hora compartirem categoria.


Si prenem com a referència l’últim partit que ens va enfrontar, vam començar molt fort i es va reflectir al marcador,però una vegada mes, el nostre equip va defallir a la segona part, i amb una mica d’ofici vam aconseguir guanyar el partit...


Demà amb la baixa d’en Rutxi, l’equip sortirà tocat,però estic segur que podem omplir el seu forat amb solvència.

4 comentaris:

Xavier ha dit...

hey! jo passo d'omplir forats masculins eh ... i de ties, segons quines!

Vicmonty ha dit...

Primer de tot l'has d'agafar per poder tapar o no el forat.... Em sembla que encara et quedaper pillar-lo

Pere ha dit...

Ei,

Jo tampoc hi sere. A veure si guanyeu, que aquest partit val per dos: per la Copa i per la Blog Cup (si els LKG no hi tenen inconvenient).

Força Rasters!!

Pep ha dit...

Aquaplast en diria jo...