dijous, 16 d’abril del 2009

6 Dies - 3 Partits - 2 Competicions

Dijous 16 d'Abril 20:30 Rasters Vs No Pido

Els Rasters ens trobem davant el nostre propi “tourmalet”, avui mateix juguem contra un vell conegut, No Pido, que ve d’empatar contra els Toricos i apallissar els Txangurros, i torna a ser aquell equip amb el qual vam sortir amb el pijama posat... Per això els Rasters avui em de sortir al camp a donar-ho tot, sense tenir en compte que 3 dies desprès juguem el primer partit de la lligueta de Champions, i dos dies desprès ens veurem les cares amb Deportivo Arlanza, actual campió de la lliga d’honor...

En aquestos 6 dies els Rasters han de demostrar que son dignes participants de les dues competicions mes valuoses de la Meiland, i que som capaços de pujar a la cima amb uns quants punts a la butxaca.

5 comentaris:

Xavier ha dit...

Uf! hi ha ganes de tornar-hi però veurem si les cames (almenys les meves) ho aguanten.
Per cert, avui estreno "espinilleres" ... encara em sento una fava a la canya del partit vs Txangurros.

N'ari!!!!

Lluís Cadafalch ha dit...

no puc venir, jo em reservo per la copa, digueu-me Bojan o Busquets o Caceres, Hlep millor no m'hi digueu

Pep ha dit...

Hem de trencar el malefici de la derrota segura després d'un Tossal.
Les estadístiques existeixen per trencar-les, o això diu el tòpic.

Anònim ha dit...

Xavier Fallón

Xavier ha dit...

Hey "Anònim", has vist un altre partit ... en aquest no vig "fallar" ! jajaja