diumenge, 7 de desembre del 2008

Mig got de cervesa



Rasters-0-Heineken-0-





És costum entre els rasters, anar a fer una cerveseta després dels partits. Davant del rival del dijous, i jugant amb el nom de l'equip i la seva classificació, es desitjava beure la cervesa a plaer i degustant una victòria que no va arribar.
Pel resultat es diria que no van haver-hi ocasions, però si que en van haver i a voltes l'encert dels porters i els errors dels davanters van concloure en un resultat poc habitual.
Fa jornades que els Rasters no troben la posició en el camp, no combinen i perden la pilota amb massa facilitat. La punta de sort que tot equip necessita només va apareixer a la darrera jugada del partit, quan el davanter de Heineken no va aconseguir el gol a porta buida.

Hi havia un altre titular: "YASHIN, LA ARAÑA NEGRA VOLÓ"

Declaracions:

  • Pere: "ha sortit un tio darrera d'un altre que no hi era"
  • Rutxi: "Si no fem el 2-3-1..."
  • Xavier: "Les ganes de fer el bressolet m'ha enlluernat"

1por1uno

  • Pep: MVP
  • Josep: Contundente
  • Daniel: Sobrio
  • Lluís: Sin pegada
  • Pere: Espinillero
  • Rutxi: Tragamillas
  • Víctor: Lo intentó
  • Xavier: Enlluernado
  • Edu: Atrasado
  • Roman: Cazado

2 comentaris:

Lluís Cadafalch ha dit...

no tinc res a dir, així que no deixaré cap comentari

Vicmonty ha dit...

Jo com sempre.... quelcom a dir si que tinc!

Em va quedar el regust amarg de no acabar la meravillosa feina que va fer el porter ficant un golet....

Si en el proxim partit no "la fico" les birres les pago jo!