divendres, 23 de novembre del 2007

CRÒNICA D'UN PARTIT INEXISTENT

22 de novembre de 2007
6è partit

Rasters 8 Salchicha Peleona 1

(Pep, Sergi, Jaume, Daniel, Pere, Rutxi, Víctor, Edu, David)
Camp de la paret

1-0 Pere
2-0 Víctor
3-0 Edu
---------
4-0 Pere
4-1
5-1 Víctor
6-1 Pere
7-1 Daniel
8-1 Víctor

Quan l'equip que sap que es trobarà el líder de la competició veu que el contrari començarà el partit amb només 5 integrants, les sensacions i motivacions són confuses.
Sap que l'ha de guanyar, i bé. Sense abusar ni ridiculitzar i això és difícil. Va costar entrar al partit, tot i les nombroses ocasions.
El partit no va existir com a tal. Anecdòtic queden els dos hat-trics, la qualitat de la rèplica del Marcos Senna, la motivació de jugar contra la "selección española", l'excés d'intents de gols desde lluny quan es veia el porter avançat...
No m'atreveixo a fer cap joc de paraules amb el nom de l'equip contrari, ja que no hi havia carn a la graella.


Altres:
Debut en partit oficial del David
Tenim tickets bocata

5 comentaris:

Unknown ha dit...

oleeeee...així m'agrada!
què poc m'imaginava que llegiria una crònica tan plàcida...
Felicitats a tots, en especial als hatrikeros i als retornats (sergi i davidal).

Lluís Cadafalch ha dit...

pel que veig les poques salsixes van sortir rostides...
Ara, a mi em faria vergonya que contra 5 us deixeu fer un gol.
Pere, vas a pel pixixi a aquest pas
Bé, sou molt bons!!!
a veure si a la pròxima vinc

Pere Puig ha dit...

Lluis, el seu gol va venir d'un centre d'en Sergi al que entravem "tots" al remat, pero que va rebotar a la cadera d'en Rutxi amb tant mala fortuna que va anar a parar als peus d'una "salsitxa"... ens van muntar un contratac amb superioritat que ens va agafar en boles (tres contra en Daniel) i tot i aixi, el nostre gran central va tallar el centre pero... per fer-se un auto-gol.

Ei, que en Victor va fer tants gols com jo, i es ell qui va llançat pel pitxixi...

daniel ha dit...

estem una malalts pero be...a mi em va agradar la pressió fins a l'ultim minut, tancant el rival a la seva area. A veure si ho repetim el proper partit (contra 7)

Em temo que a l'enquesta guanyara el tossal per golejada

Vicmonty ha dit...

Ami aquest any se m'ha demanat que fiqui els gols del any passat...

I molt em temo que es una tasca gairebe imposible...

jo no he possat lo del tossal perque no hi ha cangur....